Salı, Ocak 9

Nazar Değmesin Pastası


Kardeşimin eşinin doğum günü için pasta yapayım dedim ama nasıl süsleyeceğime karar verememiştim. Damat bey ayak bileğini incitince konsept de belli oldu. Bir daha nazara gelmesin diye bu pastayı yaptım.


İşte tarifi:
Bu sefer tutar tutmaz diye işi garantiye alıp pandispanyayı hazır aldım. Kreması için 1 paket krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle çırpıp içine benmari usulü erittiğim beyaz çikolataları ekleyip dolapta beklettim.















Sütle ıslattığım keklere krema, minik doğranmış muz ve damla çikolata serpiştirdim. Pastamı tamamen kremamla kapladım. Buradaki( http://pastaci.blogspot.com/2006/08/hogeldin-emre-bebek.html ) tariften hazırladığım şeker hamurunu merdane ile açarak pastamı kapladım. Mavi gıda boyası ile yoğurduğum bir miktar şeker hamurunu açarak yuvarlak şekiller kestim ve nazar boncuğu şeklini verdim.




















Pastamın üzerine çok az su sürerek yapıştırdım.Son olarak renkli şeker boncuklarla ve damla çikolatalarla pastamı süsledim.

Hiç yorum yok: